Jak rozmawiać ze współpracownikami?

Jak rozmawiasz ze swoimi współpracownikami? Czy traktujesz ich jak rodzinę, czy jak szefa? Czy z niektórymi czujesz się bardziej komfortowo niż z innymi? Czy kiedykolwiek zatrzymałeś się i zastanawiałeś się, dlaczego tak jest?

W środowisku biurowym łatwo jest dać się porwać relacjom zawodowym, mimo że wszyscy jesteśmy ludźmi i wszyscy się znamy. Czasami najlepszym sposobem na przetrwanie dnia jest uśmiechanie się i przytakiwanie podczas pisania SMS-ów lub czatowania online z przyjaciółmi. To może być świetny sposób, aby się zrelaksować i poczuć, że dostajesz przerwę. Możesz nawet być tak rozproszony przez interakcję online, że stracisz poczucie czasu lub przegapisz spotkanie lub dwa. 

Teraz wyobraź sobie, co by się stało, gdyby takie zachowanie było widoczne dla wszystkich innych osób w Twoim biurze. Nie tylko nie docenią oni tego, że odebrano im ich bardzo ludzkie i zrozumiałe pragnienie kontaktu z innymi, ale także zaczną myśleć o swoich współpracownikach jako o osobach, które nie traktują swojej pracy poważnie, które nie są zainteresowane byciem graczem zespołowym i które mogą nie być godne zaufania. Ponieważ w środowisku biurowym bardzo ważne jest, aby wszyscy pracowali razem jako zespół, ważne jest, aby każdy czuł się komfortowo rozmawiając o rzeczach, które lubi ze swoimi współpracownikami. Więcej na temat relacji znajdziesz na stronie https://talkword.pl/